
|
Strateji Geliştirme Şube Müdürlüğü
a) Ulusal ve Uluslararası Projeler,
b) Stratejik Planlama ve Kalite Geliştirme Ekibi (ASKE) iş ve işlemleri,
c) Proje ve Protokoller Takip Sistemi (PPTS)
ç) DYK Seviye Belirleme Sınavları,
d) Akreditasyon Muhasebesi,
e) Diğer kamu kurum ve kuruluşlar işbirliği ile yapılan ulusal ve uluslararası projeler,
f) Araştırma izinleri, Anket ve Tez çalışmaları,
g) Gerçekleştirme Görevlisi,
ğ) Yurtdışı Kardeş Okul Projeleri,
h) Okul Aile Birliği (Kantinler) iş ve işlemleri,
ı) TEFBİS
j) Eğitim kurumları, yönetici, öğretmen ve çalışanlar için belirlenen performans ölçütlerinin uygulanmasını izlemek, yerel ihtiyaçlara göre performans ölçütleri geliştirmek ve uygulamak,
k) İlgili birimlerle koordinasyon sağlayarak vatandaş odaklı yönetimin oluşturulması, idarenin geliştirilmesi, yönetim kalitesinin artırılması, hizmet standartlarının belirlenmesi, iş ve karar süreçlerinin oluşturulması ile bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılmasına ilişkin araştırma geliştirme faaliyetleri yürütmek,
l) Eğitime ilişkin projeler hazırlamak, uygulamak,
m) İlçe millî eğitim müdürlükleri ile eğitim kurumlarının proje hazırlama ve yürütme kapasitesini geliştirici çalışmalar yapmak,s) Araştırma ve uygulama projelerinde finansal ve malî yönetimi izlemek, raporlamak.
n) Soru Önergeleri