2017 EKPSS DUYURU
2017 EKPSS/KURA Engelli Personel Atamaları sonucunda İlimiz emrine atananların 25/09/2017 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda listelenen evrakları İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları 7 Şube Müdürlüğüne (Personel Atama) elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.Başvuruda İstenilen Belgeler;
1-Gerekli hallerde, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun Değişik
40.maddesi gereğince kazai rüşt kararı,
2-Diploma aslı ve fotokopisi (yada öğrenim durumunu gösterir belge, çıkış belgesi, öğrenci belgesi)
3-Engelli Sağlık Kurulu Raporu Aslı (veya Noter Onaylı Örneği)
4-Askerlik Durum Belgesi,
5-Kamu kurum ve kuruluşlarında halen görev yapanlardan onaylanmış
muvafakat belgesi,
6- 4Adet Güncel Vesikalık Fotoğraf,
7- Kimlik Aslı ve fotokopisi,
8- ÖSYM Sınav Sonuç Belgesi
9- Adli Sicil Kaydı
İletişim Bilgileri:
Milli Eğitim Bakanlığı, Beşevler Kampüsü, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İ Blok, Zemin Kat, No:7
Telefon: 0312 223 75 07
0312 212 66 40 / 125
Mail: personel06@meb.gov.tr